19 Mart 2009 Perşembe

soluk soluğa

merhaba lan blog(bu seslenişi sevdim, normalde "lan" demeyi sevmem ama, burda yabancımız yok nas'lolsa),

naber? napıyosun?

ben iyiyim galba. başlıktaki şarkıyı dinliyorum. bence saçma bi şarkı bu. ama seviyorum. saçma olması sevmemi engellememiş anlaşılan. evet.

bakalım şimdi ne çalıcaaaaaak: benim olsun bu! hadi ama winamp!

...

ne bahtsızım ben be! şarkı listesi bitmiş. hemmen şafıllıyorum bebeyim: haluk levent - yalan.

a, bak bu şarkı şaaaanedir.

"hergün unuttum diyorum
artık bitti bugün yepyeni bir gün
sonra küçük bir bakışın senin
küçücük bir gülüşün alevlendiriyor külleri

soranlara unuttum diyorum
adı neydi hatırlamıyorum
ben artık sevmiyorum
yalan
ama öyle demiyor içim
susmuyor susmuyor kalbim
hala deli divaneyim

nereye gitsem ne yapsam
herşeyde sen güzelde ve çirkinde
güzelde sevgin var insafsız
çirkinde koyup gidişin
sevmiyorum deyişin "


bak işte. yapmıcaktın bana bunu...

evet, soranlara unuttum diyorum, çemkiriyorum hatta, ama yalan be. ben biliyorum işte bunu. hala nevresimde kokusunu aradığımı da saklıyorum kendimden. halbuyse aranıyor işte.

bazen neyi özlediğimi de unutuyorum, adını unuttuğum gibi: adını unutmaya devam ediyorum.

biliyorum, girişle son pek uyumlu olmadı ama, winamp tanrıları beni sevmiyor demek ki, bugün kurban olarak beni seçtiler blog.

napalım, bu da varmış kaderde. höperim seni.

yeni şarkı bi aranjman, ve'shuv itchem, türkçe versiyonuyla:

"dünyaya geldik bir kere, kavgayı bırak her gün bu şarkıyı söyle..."

söyle blog, bizim şarkımız olsun bu: ...
Sevdikçe güler her çehre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder